Heart Breaker Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Anyone plan on seeing it? I'm going tonight at midnight. Should be a blast. HUGE Tolkien fan. Quote
BrotchMrToast Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Going on Saturday. Althou I didn't see the first one yet Quote
☠King Orclord☠ Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 I'm going next wednesday, one day after my birthday Quote
TheBirdSolution Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 A good friend of mine is going to it at midnight. With a lady. For a first date. She agreed to it, yeah she's a keeper. Quote
Heart Breaker Posted December 12, 2013 Author Posted December 12, 2013 A good friend of mine is going to it at midnight. With a lady. For a first date. She agreed to it, yeah she's a keeper. Lol Definitely a winner. Just make sure he quizzes her on her Tolkien knowledge just to make sure she's the real deal! Quote
Spyder78 Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 A good friend of mine is going to it at midnight. With a lady. For a first date. She agreed to it, yeah she's a keeper. Lol Definitely a winner. Just make sure he quizzes her on her Tolkien knowledge just to make sure she's the real deal! And make sure he holds her phone so she doesn't cheat using Google Quote
Heart Breaker Posted December 13, 2013 Author Posted December 13, 2013 And make sure he holds her phone so she doesn't cheat using Google Lol Exactly. Quote
Aero Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 A good friend of mine is going to it at midnight. With a lady. For a first date. She agreed to it, yeah she's a keeper. Lol Definitely a winner. Just make sure he quizzes her on her Tolkien knowledge just to make sure she's the real deal! originally read that as squeezes instead of quizzes... i was thinking "maybe squeeze her ass instead?" ...i'll stop talking now! lol oddly enough i was supposed to have a date... with a lady... to go see it tonight but shit came up. gives me time to re-watch the first one i guess? Quote
Recommended Posts